Tadaaa!

Jag säger bra - torkskåpet i den andra tvättstugan är bäst! Den torkade alla kläder utom ett par tjockare tröjor, torkskåpet som har funnits i våran tvättstuga... Ja, den är riktigt kass. Slutar med att vi får hänga kläder över hela lägenheten för att det inte torkar. Antar att vi kommer få ett lika bra torkskåp som vi använt idag när de är färdiga! :)

Vi var så hungriga vid 5 att vi åkte till Donken och åt, hade aldrig orkat åka och handla och sedan lagat mat... Det skulle nog slutat med att jag mördat några personer under tiden, blir så jävla grinig när jag inte får mat, haha.

Dado har fixat Windows 7 på min dator idag, han har även formaterat den så den är som ny ^^ Synd bara att batteriet inte blir som nytt... Nåja, nu ska ni (Mary) få en dagens outfit! Längesedan nu, har typ bott i jobbkläderna och pyjamasen den senaste tiden. Men idag kände jag mig så jäkla schleeeten idag så jag tog en lång dusch med pealing och hela köret - kom ut som ny och tog på mig lite fräsiga kläder, som mina nya coola leggins. Love! Orkade dock inte göra något åt håret, så det ser ju ut som det gör :p Och ja, jag drog på linser idag!

Nu ska jag bara fixa lite saker med datorn och sedan sätta mig framföt TVn och äta glaaaaaaaass. Hajdåh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0