Tillbaka till verkligenheten för en sekund..

Jag har läst konstant sedan det senaste inlägget. Fick bara väldigt motvilligt släppa taget och gå och laga mat, då hungern var för jobbig att stunta i. Jag har läst 366 sidor av 443, så inte ens hundra sidor kvar. Jag visste att det skulle bli så, därför hade jag mycket svårt att öppna boken... Vill liksom inte att det ska ta slut! Och nu är snart första boken slut och fortsätter det i samma takt har jag läst ut alla böcker innan helgen är över... Suck.

Anledningen till mitt avbrott nu är mest för att tre timmar på en köksstol i trä i en inte allt för bra hållning börjar kännas i rygg och nacke. Tänkte göra mina situps, borsta tänderna och sedan inta sängen och läsa de sista sidorna. Skulle gärna vilja hugga in i bok nummer två, men jag behöver nog sova om jag ska hoppa en formodligen smågalen pålle imorgon ;)

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0