Ännu en stängning förbi då...

Och min sista på ett tag i alla fall. I veckan jobbar jag bara tre monsterpass med start imorgon - 11-21, woho! Middagen idag kändes kan jag säga. Det var 2-3-9 bilar i kö helt plötsligt och sedan tog det aldrig slut. Och så var det minst tre menyer per bil, så det var ju inte så lätt att vara snabb heller. Men det gick på något sätt bra och sedan blev det stendött, som vanligt. Var klar med lobbyn 22:55 vilket måste vara mitt personliga rekord ;P

Igår pratade jag med min Älg. Kom fram till att det enda jag skriver om i den här bloggen är: Hästar (har ju numera blivit en riktig hästnörd igen), jobb (går liksom inte att undvika) och typ att jag sitter hemma och äter godis. Och ibland lägger jag upp lite musik och bilder. That's it.

Jag har alldeles för lite kul nu för tiden. Känns som att jag väntar på att något ska hända, men det är ju jag som ska styra det! Nu jäklar blir det ändring på mig själv.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0