Det regnade ju inte lite heller...

Inatt vaknade vi av att det SPÖREGNADE ute. Alltså det lät som att dropparna var som golfbollar och det dundrade mot fönsterbrädan. Min första tanke var hästarna, Wille och Manne går ju ute. Men det var nog ingen fara med dom!

Nu regnar det inte, men det blåser av bara den. Såg nyss ett paraply flyga förbi, haha. Var ute på en promenad (Dado: Du är ju inte riktigt klok!) nyligen, det är inte så kallt ute men... Det blåser som sagt :p Har precis druckit en smoothie och nu ska jag väl get redy for some work. Yeyeye. Jobbar till 17:30, regnar det då väntar jag på Donken tills Dado slutar 18:15 så får han hämta mig :P



See ya'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0