Early?

Tycker att jag är uppe skittidigt just nu, haha. Men egentligen är det väl en ganska normal tid att kliva upp på om man går i skolan eller ska till jobbet :p Det är, trots att det är riktigt jobbigt att kliva upp, skönt att vakna tidigt. Käns som att man kan ta vara på hela dagen!

När jag slutar ska jag ut till stallet och rida Wille. Vet inte om jag ska rida ut eller på banan... Tror att det blir banan faktiskt! Och imorgon ska vi hoppaaa, wiho!

Det blev ingen film igår, insåg att jag inte orkade. Kollade en stund på TV bara, sen däckade jag i sängen (fast katten ville leka och höll på att äta upp mig, haha).

Nu ska jag käka upp min gröt och sedan klä på mig! Dagens outfit kommer ikväll ;) Haha.

Kommentarer
Postat av: Maria!

Väntar med spänning! :D

Vad ska jag börja göra i min blogg då? :P

2009-09-24 @ 10:51:56
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh jag vet!! Saknar dig meeeeed!! Skaffa en cam nunununununu för det skulle vara överlägset!

2009-09-24 @ 23:33:11
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0