Hej hallonpajer!

När jag kom till jobbet ville jag bara lägga mig ner på golvet och dö. Just precis där. McDonald's skulle bli den perfekta platsen att avsluta livet på. Just då. Jag hade rast och blev bara slöare, skulle kunnat somna stående. Men när skiftbytet kom piggades jag upp av de roliga nissarna som började, hähähä. Då blev jag flamstrött istället, mycket bättre! Vi har haft en buss idag och det har varit mycket folk, KUL! ...

Strax innan jag slutade så kom det bland annat en mysko kille som beställde av Madde medans jag satt och skrubbade avloppet i kassan. När han stod och väntade på sin hamburgare så frågade han vad jag skulle göra när jag slutade, för Madde hade precis sagt att "du slutar ju snart!". "Jaa, jag ska väl hem.." Han kändes verkligen sådär slisko, så jag ringde till Dado så att han fick hämta mig på jobbet haha. Ville inte bli stalkad av en halvfinne på typ 30 bast... Höhö (så han fick inget ligge, Mary!).

Igår var jag sugen på att gå ut ikväll, men nu är jag sååå trött så jag bangar. Ska se på Ice Age, Dado har inte sett dom! :o

Jag tror att Mary lägger upp en dagens workoutfit på sin blogg, hon var inne och viftade med sin mobil när jag stod och pressade kartonger... Jag orkar inte knäppa någon bild i alla fall :P

Imorgon är jag ledig, ska till stallet och skritta ut på Wille :) Och så måste vi tvätta, mycket importante!

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0