Hoppla.

Händelserik väcka, no shit.

Vid 10 ska jag ta och cykla till stallet, ska hoppa Wille :) Blir skoj, har varit hoppsugen sen sist nu. I torsdag red vi runt Sälsten, jäklar vad han fick springa hehe! Pustade bara några korta stunder, annars var det trav och galopp runt allt. Han fick en härligt låg form i både traven och galoppen på slutet, härligt :) Väldigt trött häst som kom hem... Vi träffade även på två rådjur på vägen hem, en sprang ut bara några meter framför oss och ett såg vi på avsånd. Wille brydde sig inte så mycket, han skyggade lätt för det första och blev lite trippig en stund. Han är så jäkla cool den hästen, skulle kunna rida var som helst med honom.

Ikväll stänger jag, suck suck suck. Money money money.

Annars såeee... Tycker jag att ni ska lyssna på den här låten. Jag tycker att refrängen är bäst, Alicia är cool. De spelade live på The VMA's, jäklar vad hon kan sjunga! Och vilka performans av Pink och Lady Gaga, woho..

Jay Z ft. Alicia Keys - Empire State Of Mine


Puws.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0