Jag har en fin vän.

Vi gick på bio ikväll som sagt, Flickan som lekte med elden. När vi skulle betala sa jag "Män som hatar kvinnor" och hon som satt där skrattade och sa och den slutade vi visa för längesedan. Först fattade jag ingenting men sedan började jag asgarva, tyckte att det var lite roligt ;) Filmen var hur som helst bra! Mycket spännande, men jag tror jag tycker att första filmen var bättre... Eller jag vet inte. Slutet var sjukt frustrerande i alla fall >.< Nästan så att jag måste läsa sista boken NU för att inte gå bananas.

Innan bion var jag hos Erika och fick tacopaj, hur jäkla gott som helst! Känns som att jag alltid äter tills jag storknar när jag är med Erika.. :P Sen satt vi och kollade på gamla hästfilmer och ojojoj säger jag bara... Det är minnen det... Jag kan liksom inte förstå att det var jag, att det var Erika och jag 2002 som red på Madicken i hagen. Barbacka. Massor av fniss och skratt när Erika gjorde universums snyggaste uppsittning... Och det som stör mig är att jag inte minns speciellt mycket av det. Det liksom... Finns någonstans, men jag kan inte ta på det. Och min fina Lemon, en LC:1 på en spänd, trippig men så fantastisk häst. Och 90cm på samma underbara häst. Och den galna Bellman, TOKER! Lika tokig som jag blir på att det inte går att uppleva igen. Aldrig mer på samma sätt! Sitta och äta rostat bröd med Icahandlarnas Chokladdryck framför barnprogram på en minitv som funkade när den ville. Det finns inte längre och det är liksom som att det saknas i mig. JAG VILL VARA LITEN IGEN! Jag ska fixa de där VHSbanden till datorn, så ska jag visa hur underbart allt var :)

Hmm, nåja.

Jag har väl nämnt det några 10033033 ggr, men imorgon klockan 11 klipper jag mig! HIHI. Och imorgon klockan 16 går jag till jobbet för ett HÄRLIGT STÄNGNINGSPASS (inte)... Förut tyckte jag att det var asnice att stänga, men nu suger det, så jäkla tråkigt. Öppnar hellre och värmer bullar i ugnen och dricker varm choklad med glass i med Ida :) Men, det är bara att bita tag i det så går det! No fear, liksom.. :P

Good night.


Kommentarer
Postat av: Maria!

Öppnar hellre och värmer bullar i ugnen och dricker varm choklad med glass i med Ida :)



Vafan!!!! Med mig gör hon samma.. Fast vi tar kaffe & bulle :o)

2009-09-28 @ 00:25:03
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0