Marilyn Moose is back!

Det var jätteroligt att rida Malle idag! Åh, vad jag har saknat honom. Han kändes enorm när jag stod och borstade honom, är ju van vid lilla Wille nu :P När jag satt upp så kände till och med jag liten och det händer inte ofta ;) Jag som ridit Malle så mycket kände mig helt handikappad när han började röra på sig. Hur ska jag kunna samla ihop den här hästen som? Vad ska jag göra med den långa halsen? Vad... Hur gör man!? Haha, men jag kom igång! Det blev en hel del halvhalter och mycket övergångar för att få igång bakbenen och visst lyckades jag! Han blev så fin så :) Blev lika glad varje gång han lyssnade perfekt till mina halvhalter, det är ju det vi slitit så mycket med :) Fast några gånger fick jag kämpa lite, men det är väl så det ska vara :P Kommer ha träningsverk imorgon, det var sjukt jobbigt!

Det blev inga bilder tyvärr :(

När jag kom hem åt jag lite rester av lasagnen och sedan blev jag jättetrött bara sådär (tog på krafterna att rida ;) Så jag sov i drygt en och en halv timme :P Vaknade vid 4 och ville sova ännu mer, men bestämde mig för att kliva upp och ta tag i diskberget... Det tog en halvtimme, men mest för att det hade bränt fast i en kastrull. Sedan rev jag ut alla kläder i garderoben och vek in allt fint och prydligt, det behövdes kan jag säga... Såg ut som en orkan hade gått genom garderoben... Men nu är det fint! Då kommer det kännas bra att lägga in alla nytvättade kläder imorgon (äntligen :P).

När Dado slutade åkte vi och handlade. Det gick utan problem, Dado fick sina Honey Bees (haha) och jag fick min mjölk <3 Vi köpte chips också, Sourcream & Onion med bearnaisesmak o.O Kan meddela att de smakade precis likadant som Sourcream chipsen :P

Yaya, imorgon börjar jag 8 så jag ska försöka komma i säng i tid. När jag slutar (14:00) ska jag hem och tvätta (wiie), senare ut till Wille och rida! Det blir sista passet där ute innan han flyttar till ridskolan :) Han flyttar på onsdag och då ska jag hoppa honom! Spännande.

Och på onsdag händer det även en annan spännande sak! Då ska jag på basketträning! Wohoo! :D :D Det har jag verkligen saknat. Kommer att ligga i en pöl efter det träningen, jag har inte mycket kondis i kroppen just nu, hehehe. Men det ska bli KUL och det är huvudsaken! Marilyn Moose going for score, oh yes!

Och här har vi världens inte snyggaste bild på mig :> Enjoy!


Toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0