Oliv <3 iPod.

Innan jag började jobba gjorde jag som sagt inte många knop, men jag gjorde en väldigt bra sak trots allt. Jag tog fram iPoden och fyllde den med nice music, sån musik som man vill röra sig till you know. Laddade hem lite av det jag inte har (man blir ju så bekväm med Spotify) och matade på. Det var längesedan jag gick någonstans med musik nu, men påväg till jobbet sprätte det nästan i benen på mig! Jag älskar att gå i takt till musik!

Det jag vill komma fram till är att jag har hittat min träningskamrat! Imorgonbitti är det jag och iPoden som flyger fram tillsammans. I ungefär en månad innan studenten gick jag en morgonpromenad nästan varje morgon och gjorde situps + några hantelövningar varje dag. Jag kollade på några pics när jag hållt på ett tag och jämarns! Jag såg liksom så fresh ut, hehehehe. Nu har latat ner mig lite (mycket) under sommaren och sunkat ihop lite, men som sagt... Nu jävlar! :P Ska jag orka med basketträningar och en massa ridning måste jag leva lite mer sunt ;)

Kvällens stängning gick bra, lugnt och bekvämt. Me like.

Här kommer en riktigt nice låt, oh ja!
Natasha Bedingfield - Love Like This (Johnny Vicious Remix)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0