Sjön runt.

Kom nyss hem från stallet, har ridit en härlig kvällstur runt Nässjön :) Stora vägen var inga problem alls, Wille reagerade inte ens när en stor lastbil med två släp dundrade förbi i full fart, duktig! Valde dock att sitta av efter halva vägen då jag tyckte bilarna körde så fort. Lika bra att vara försiktig :) Men när vi var framme vid grusvägen runt sjön så satt jag upp igen och vi travade och galopperade massor! Wille blev lite trött, men det är bra att han får springa lite ;) Farligaste som hände var när vi skulle över den lilla bron som har träplankor. Skillnaden mellan asfalten och trät var läskig och när vi väl kom på bron så dunkade det läskigt när han gick... Haha, stackarn ;P

Jobbet gick bra idag, fick jobba över en timme. Och så hade jag medarbetarsamtal också, gick bra det med. Yäy. Nu ska jag laga lite mat och sen hoppa in i duchen! Ska bli najs att bli ren (älg).

Puss.

Ps. ELIN, min sköna. I miss you :(

Kommentarer
Postat av: Elin

I miss you big time! Du måste flytta hit och laga mat åt mig :(

2009-09-03 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0