Ska starta McFriends...

Har stått i köket idag! Tiden går dubbelt så snabbt och det är så jäkla skönt. Fast jag får ju panik ibland också, när det är mycket beställt får jag kortslutning och blir handlingsförlamad, hehe. Alla har mobbat mig idag också :( Poor Oliv. Därför ska jag starta McFriends, låter väl bra? Hahahaa.

När jag slutade skyndade jag hem och gick ner i tvättstugan. Om typ 20 minuter ska jag ner och hänga tvätt (ybertråkigt...). Sen blir det två maskiner till, tänkte åka till stallet medans det tvättas. Hinner inte tillbaka såklart, men det får ligga där en stund helt enkelt :P Tänkte rida en sväng barbacka idag faktiskt :) Och förresten! Jag fick ingen träningsvärk från ridningen igår ^^

Puws.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0