Tiger.



Ansiktsmålade med Dessie igår. Hon målade mig också :p Fick som tur var skjuts hem av Dado, senast jag gick hem med Hello Kitty face fick jag en hel del blickar...

Igårkväll såg jag och Dado på WALL·E, hur söt film som helst ju! Eve var jättesöt, henne skulle jag kunna ha som prydnad, haha. Jag hoppas att budskapet i filmen går fram till alla, speciellt barn, som ser den. Det är kanske vad som händer när vi förstört världen helt och hållet. Ta vara på våran planet, helt enkelt!

Har varit ute på en promenad nu på morgonen. Till frukost blev det min favorit - havregrynsgröt! Nu sitter jag och lyssnar på musik och bara slappar... Ska så småningom plocka undan lite och när Dado kommer hem från jobbet ska jag åka till Wille och rida :) Hoppas på att banan är någorlunda torr efter gårdagens regn, vill rida lite dressyr.

Hmhm, kom på att jag måste gå och boka en tvättid också. Måste tvätta idag, har inga kläder kvar känns det som :P I värsta fall får jag tvätta imorgon, är ledig då. Och imorgon ska jag rida Malle! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0