Tisdag.

Har ätit HONEY BEES till frukost, yeah! Socker och luft, det är good stuff (Honey Bees är Coops svar på Kalaspuffar). Toppade frukosten med lite Surcream & Onion med Beasmak, you know.

Tur att jag kollade mitt schema en extra gång innan jag gick och la mig igår, jag trodde ju att jag började klockan 08:00... Men det är imorgon jag gör det och idag börjar jag 11 och jobbar till 15! Måste skyndaskynda hem till tvättiden som börjar då. Innan jag börjar ska jag upp till mampa och snylta lite tvättmedel. Och lägga tvätten i en IKEA kasse så det är fit for wash, yeah!

Katten attackerar mina ben och pyjamasbyxor just nu.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jäla bajsarla.

2009-09-08 @ 09:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0