Flumm...

Ikväll, liksom de två senaste dagarna, har jag stängt kök. Idag har jag i alla fall hållt mig borta från skador. Kan säga att jag i förrgår införskaffade mig ett mindre trevligt brännsår ovanpå handleden... Är nog den värsta och fulaste Donkenskada jag fått. Usch. Hoppas att det inte blir ärr... Maap. Har nu jobbat 5 pass och imorgon är det sista innan jag är ledig heeela fredag :p Och på fredag fyller Dado år! :D På tal om att jag ska jobba imorgon så borde jag sova nu, börjar klockan 10... Kommer bli tufft såsom jag vänt på dygnen nu när jag jobbat stängning :P Aja.

Innan jobbet var jag, Sandra och Emma på Wayne's för att planera en Umeåresa! Alla andra pysar kunde inte komma, så det blev bara vi tre :) Idén om att åka till Umeå föddes när vi pratade om 3D bio och att Umeå är närmaste biograf med 3D. Sedan har vi funderat lite mer och kanske vill spendera Valborg där! Men det beror helt på hur jag och Fia jobbar. Men om det inte blir Valborg så blir det helgen efter we think ^^ Ska bli skoj!

Imorgon när jag jobbat klart (18:00) kommer Jenny och Johan hit och ser film! =) Och på fredag blir det eventuellt partey eftersom Dado fyller år! Och om en vecka åker jag till GÖTEBORG! Gud vad snabbt tiden går! Ska bli så jäkla skoj, även om jag inte har ett korvöre att spendera. Mwaaahhhh!! Hoppas att tågen inte är försenade den här gången och hoppas mest av allt att jag slipper åka buss istället för tåg :p


Det känns både jobbigt att kul att skriva blogg. Känner för att stänga den här och starta en ny (och Elin, jag lovar att inte radera den, ångrar varje dag att jag tog bort min olivoliv blogg :'( ..). Den här känns liksom inte jag längre. Jag vill ha en mer personlig blogg. We will see. Lovar att informera mina trogna läsare :p Hahahahaaha...

You won't see me cry, I'm hiding inside
My heart is in pain but I'm smiling for you

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag röstar på helgen efter valborg.. :D

2010-04-08 @ 11:47:54
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0