Dagens fina.







Igår när vi städade fixade jag lite på mitt smyckesträd. Det är vanligtvis ganska kaotiskt på det, för tar matt ett halsband så följer eller ramlar andra med. Och då rafsar man bara ihop dom lite fult liksom, ingen ordning alls. Nu hänger alla grejer fint, fast frågan är hur länge :P Det är fint att titta på i alla fall.

Har bakat morotskaka här hemma! Och så lyckades jag perfekt igen med köttfärssåsen ^^ Mamma och pappa kommer om ungefär 30 minuter på fika och eventuellt en film (jag ska tvinga dom att se Avatar).

Toodels.

Kommentarer
Postat av: pinch

vad fint! Jag vill också ha ett smyckesträd :)

2010-02-24 @ 19:24:56
URL: http://pinch.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0