Donken x3.


Long, tall & cool = Olivia!

Donkens nya hamburgare: BigMary!

Laddar inför en buss.

 

Jadu... Kvällens stängning har gått finemang! Gillar när man kan pyssla på utan att bli avbruten stup i kvarten. Men fan vad kallt det är ute! Är glad att jag slipper stå i driven och förfrysa ;) Tur att Dado kom och hämtade oss, hade antingen blåst bort eller frusit fast efter vägen annars. Nu har jag ätit två limpmackor med ost & gurka och så en kopp te till det, yummi. Magen känns varm och go :)

Imorgon tänkte jag gå och shoppa loss på DollarTore (haha, bara mamma och Elin som förstår det där). Sandra och jag kom ju fram till att det finns en hel del fina prylar där som inte ruinerar en :P Och bara för att det är billiga grejer betyder inte det att de är dålig kvalitet heller! Annars ser dagen ungefär likadan ut som föregående två dagar. Lika så söndag. Sen är jag ledig i tre dagar! Wiie.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mariam!

Oh nya burgarn ser gooood ut ;)

2010-02-20 @ 11:46:04
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0