En gammal vän.

Jag har hittat en kompis som jag hade när jag var liten på Facebook. Hon bodde kvarteret ovanför mig och vi lekte jämt. Vi hade speciella lekar som ingen annan fick vara med i, för de skulle ändå inte fatta. Tänk vad mycket fantasi man hade när man var liten alltså. På nedervåningen i hennes hos "fanns det" en stor fläkt som ibland sattes på och då "blåste vi iväg" om vi inte lyckades smita in i något rum eller hänga fast i något. Hehe, så roligt! Och vi var alltid "ute" på expidition och som mat hade vi nudelkrydda. Det enda vi skulle överleva på. Haha, åh vad kul vi hade!

Det häftigaste är att hon bor i Göteborg och pluggar. Och gissa vart exakt hon bor!? Jo, på samma ställe som Elin! Nu ska ju Elin snart flytta, men tänk ändå. Vi hade ju kunnat stött på varandra när som helst de två gånger jag har varit och hälsat på Elin. Hon tyckte i alla fall att jag skulle komma in på en kopp te nästa gång jag besöker Göteborg och det vore verkligen kul! Jag har inte sett henne på såååå många år. Kommer att kännas läskigt med roligt som sagt :D

Just nu har jag ätit gröt och ska snart gå och hänga tvätt och sätta på nästa maskin. Kulkul.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0