...

Tanken var ju att jag skulle sitta på ett tåg nu, men tåget ville tydligen inte samarbeta så nu sitter jag här. På en BUSS. Kommer med största sannolikhet missa mitt tåg mot Göteborg men som tur är går det fler ganska tätt. Jag tackar mig själv för att jag tog med mig fika eftersom något sådant inte finns att köpa och jag är svinhungrig nu!

Suck. Det blir inte alltid som planerat kan man säga just nu. Två par skulle vidare med ett plan till Spanien klockan 3. Känns lite som att de kan hälsa den resan goodbye, gud vad frustrerande! Men jag hoppas att de kommer fram!

Nåja, nu ska jag... Äta och försöka ta mig till toaletten.

Och jag har inget emot att åka buss, jag tycker faktiskt att det är mysigt! Men det ärte jobbigt eftersom tanken var tåg från början :P

Yeaaahhh! Tur att jag kan lyssna på musik och läsa Twlight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0