Fireflies.

Owl City - Fireflies


You would not believe your eyes
If ten million fireflies
Lit up the world as I fell asleep


Jag älskar den här låten! Helt fantastisk.

Har städat och packat upp min resväska. Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta mitt risiga barr, usch. Imorgon ska jag gå till frisören och se till att det blir okej att visa sig offentligt ;) Annars har den här dagen varit en riktig slappdag. Sov till 10 och det var riktigt skönt, har liksom inte haft tid att varva ner efter Göteborg för än nu. Så planen är faktiskt inte att göra något vettigt idag, tror jag ska gå ner och köpa en stor chokladkaka och se en film ikväll. Mmh.. Hoho. Funderar faktiskt på att se Avatar, är jag extremt nördig då? Jag har sett den två gånger redan och senast var i torsdags... Men jag tycker om den så mycket och den är så FIN! Men frågan är om det blir en besvikelse att se film över huvud taget när man väl sett en film i 3D? Haha... Näedå, såg en film som heter Gamer i lördags och den var helt okey. Fats konstig, men bra också. Haha.

Well well, nu ska jag som sagt duscha och bli en ny människa. Bokstavligt.

Heej heeeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0