Hot and spicy.

Åt Hot & Spicy nudlar nyss så käften brinner. Trots att jag försökte tona ner det med två limpmackor och svalkande mjölk. Fast jag känner nu att jag borde skippat mackorna, var egentligen inte tillräckligt hungrig för att äta dom känner jag :p

Wellwell. Den här soliga, men kalla dagen har spenderats i sängen fram till klockan elva. Tog en härligt uppfriskande promenad innan frukosten, äntligen är jag helt frisk så jag kan göra det! Vid ett efter en lång dusch gick Dado och jag ner på stan och kollade på lite prylar. Jag har ju spanat in lite grejer tidigare som jag köpte idag, Dado har i stort sett gett mig fria tyglar att köpa och fixa hur jag vill i lägenheten. Det är faktiskt väldigt stort eftersom han varit lite emot mina idéer tidigare. Och det roligaste är att han diggar det jag, hittills ;), har gjort. Till exempel så vägrade han blommor men idag har två levande blommor flyttat in hos oss - and he likes it! Och som jag lovade så har jag kommit på lite saker jag önskar mig:

* Muggar. Hittade fina på Åhléns, dock kunde jag inte bestämma mig för någon speciell för alla var fina!
* Burkar. På Gårdsbutiken finns jättefina plåtburkar i 50-talsstil som gärna får pryda köket.
* Prydnadssaker. Gärna i ljusa pastellfärger eller beige.
* En turkos diskborste. Har fått dille på knallig turkos efter att ha köpt en grytlapp i samma färg.
* En kökshanduk med turkosa inslag. Som sagt.

Det var nog allt jag kan komma på. Meddelar om det ploppar upp något mer, haha.

Tidigare ikväll såg jag New Moon. Blir galen på vissa saker eftersom jag har boken i färskt minne. Men samtidigt är den väldigt bra också, på sitt sätt. Lipade en helt del och det betyder ändå att jag känner något. Men som sagt, jag vill se mer kärlek. Och så känns det lite hastigt allt ihop.

Somnade på soffan sedan, men inte så länge. Var skönt att få slockna lite. Imorgon ska jag ställa klockan för att få dygnet återställt igen. Stängningen förstör lite där :p Annars då... Nu har jag inte ätit något sötare än russin på 5 dagar! Otroligt ;) Idag var vi på Coop en sväng och chokladen som låg vid kassorna skrek på mig att jag skulle köpa och sluka dom. Men jag knep ihop och ignorerade dom jäklarna. Visste inte att dom kunde skrika så högt.

Imorgon ska jag gå ner på stan igen, glömde köpa en ny deodorant och bomull som jag tänk göra i typ en månad nu. Men det enda jag verkar ha när jag går på stan är bomull i huvudet eftersom jag inte kommer ihåg det :P Inte lätt. Längtar till torsdag då jag ska bli ljusare i håret igen! Mipmip, excited! Och på torsdag ska jag även jobba stängning, bytte med Nemo för att få vara ledig på my B-day. Jobbar även fredag och söndag. Yeah!

Jaja, nu ska jag njuta av lite musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0