I like.

Den här låten är så BRA. Synd att den inte finns på Spotify. Än.

Keri Hilson - I Like


Någor jag inte likar just nu är min hårbotten i nacken... Det kliar något fruktansvärt och jag har små skorpor längs hela hårfästet och är väldigt röd, bara i nacken alltså. Tror att jag reagerar lite på slingorna, för jag kände när hon sköljde håret hur det kliades och när hon masserade in schampo och grejer i nacken var det sjukt skönt att bli kliad. Men jag tror att hon rev upp huden lite då eftersom jag redan var irriterad och nu har jag fått skorpor. Men jag är rätt van, jag brukar ganska ofta hitta små sår och skorpor i min hårbotten... Ska passa på att fråga henne om jag kan göra något åt det (har kletat på Aloe Vera gelé för denär väldigt skön och svalkande) imorgon, ska ändå byta tid för jag såg att jag jobbade dagen innan min födelsedag.

Wellwell, det är lätt värt att ha lite klåda i skallen för att bli fin ;)

Nu ska jag ligga och lyssna på musik i soffan tills ögonen blir tunga...

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Faen haru skabb bruden?! ;)

2010-02-11 @ 20:59:29
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0