Idag mår vi...

Låt mig tänka...
Perfect! Fast jag vet inte med Elin. Hon mår nog sämre. Jag mår inte dåligt alls, men jag vet ju hur man sköter sig ;) Hade jättekul igår och det var kul att träffa Elins nya vänner! Alla var trevliga och glada prickar. Och på Handelspuben dansade vi till mysko (men helt okej) musik och hade kul. Jäkligt kul faktiskt.
Vi ska snart gå ner på stada och köpa ett par nya spetsstrumpbyxor åt mig eftersom Elin ramlade ett x antal gånger igår och gjorde hål i dom (hon fick låna). Hittar säkert något annat roligt också. Och sedan blir det bio igen, Avatar i 3D. Jag kommer att dö lite smått. I <3 Avatar.
Toodels. (Jag saknar Dado)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0