Korv och makaroner.

När jag hällde makaronerna i vattnet funderade jag på varför vi inte har snabbmakaroner istället, då får man ju sin mat mycket snabbare. Men då sa jag för mig själv att snabbmakaroner är alldeles för snabba kolhydrater och ett frustande fnitter kom ut mig. Så roligt hade jag framför spisen.

Snabbmakaroner eller ej - det var jävligt gott. Bästa maten ever. Skulle jag bli tvingad att leva på någon maträtt resten av livet skulle det bli korv och makaroner. Eller tacos.

 

 

Nu är jag för ovanlighetens skull sugen på något gott. Haha. Det går inte en dag utan att jag måste äta något sött, här snackar vi beroende. Jag har redan ätit lite smågodis och en semla, räcker inte det? Nej, för NU är jag ju sugen IGEN. Men att gå till Coop orkar jag inte. Jag är sjukt lat och sjukt beroende av socker, sounds like I'm going fat. Har inte motionerat på alldeles för länge... Hm, ska ta tag i det där. Jag har bara så jäkla svårt att börja och hålla igång. Skulle behöva någon som hade en lång piska efter mig. Eller kanske en taser. Jag tror faktiskt att jag skulle trivas i lumpen, då existerar inget "jag orkar inte". Lite jävlar anamma helt enkelt, det är vad jag behöver.

HEEJ HEEEEEJ.


Kommentarer
Postat av: Elin

HEEEJ HEEEJ jag är också sugen på gotta. Orkar inte heller gå till Coop. Tar max 7 minuter. LATTTTTTTö

2010-02-16 @ 21:28:57
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0