Onsdag.




Idag har det varit strålande väder! Solen sken som aldrig förr och jag höll på att svettas ihjäl när jag gick till stan. Det kändes nästan vårigt, trots ungefär en minusgrad. Efter ungefär två timmar hos frisören är jag nu betydligt ljusare i håret. Först la hon en mörkare färg i botten på håret, alltså på utväxten som är min egna färg (annars skulle jag bli så ljus bara där av slingorna). Sedan la hon folieslingor i hela håret och jag satt med det i en evighet kändes det som... :P Efter att hon sköljt ut var jag ju tigerrandig, men då la hon i en toning som jämnade ut kontrasten lite, så nu är jag inte tiger längre ;) Bara guldigt slingad! Är verkligen jättenöjd! Klippte ingen hellugg, men en snelugg som täcker nästan hela pannan så det blev ju lugg i alla fall... ;) Ska dit dagen innan my B-day och slinga igen. Vi går mot ljusare tider! Jag ska visa bilder imorgon då jag kan fota i dagsljus. Testade nu att ta bilder men man får liksom ingen bra uppfattning om hur det ser ut...

Just nu har jag jätteont i nacken och ryggen. Och i magen också, proppade i mig en för mycket toast nyss... Funderar på att ta tag i disken, men det känns jävligt långt borta... Är jävligt irriterad och vill helst gå och lägga mig. Kanske ska göra det och läsa lite. Eller se en film kanske... Ja, det ska jag!

Hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0