Paint!

Ke$ha - Stephen


Lyssnade igen Ke$ha's album Animal på Spotify och fastnade för den här låten ^^

Jag känner mig... Hm, kreatv. Är jättesugen på att rita. Tror att jag ska ta fram block och papper, har ingen lust att rita med ritplattan i Photoshop just nu. Det var väääldigt längesedan jag ritade. Minns förr när jag och Erika ritade hästar nästan varje dag liggandes på golvet i antingen hennes eller mitt rum. Har en hel pärm med hästbilder hemma hos mamma och pappa. Tror att jag ska fota några favoriter och visa upp ;) Hästar är i princip det enda jag ritar också, det kommer så naturligt när jag sätter pennan mot papperet. Kanske för att det är det enda jag kan lyckas bra med på en gång... Hehe. Människor funkar ibland, men de ser ofta helt skeva ut med för korta ben eller något sånt...

Om jag lyckas skapa något fint får ni garanterat se det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0