Resa, resa, resa.

Sitter på tåget. Har ätit alldeles för mycket godis från Pressbyrån och får säga till mig själv på skarpen för att inte sluka min bok på en gång. Det är inte lätt. Men så kom jag ju på att jag har ju datorn och det är = Spotify! Det måste vara Guds gåva till mänskligheten. Helt klart.

Vi är i Skövde nu, försenade med ungefär 20 minuter. Det innebär att min tid till att hitta nästa tåg i Stockholm förkortas alldeles för mycket. Och jag hoppas att jag överlever på macka och drickyoghurt hela vägen hem, för efter Stockholm åker jag bara regionaltåg och X-trafiktåg och där säljs ju ingen föda. Nåja, jag är ju mutant Oliv så på något sätt överlever jag garanterat.

Det var inte kul att lämna Elin på perrongen :( Jag diggar verkligen Göteborg. En fin stad. En stad med möjligheter.

"Heej heeeeeeeej".

Kommentarer
Postat av: Elin

Heej heeeej!

2010-02-05 @ 13:42:23
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0