Solkattmys.

 

Nu har Pradas löp börjat lugna ner sig... Det märks, förutom att hon inte skriker dygnet runt, på att hon har börjat bita matte igen ;) Haha, jag måste vara hennes absoluta tuggleksak. Och jag har inget emot det, tycker att det är roligt att leka med henne så att man halvt blir uppäten. Och så är hon inte lika gosig längre, hon blir verkligen jättegosig under löpet. Om ni undrar över hennes stirrblick på nedersta bilden så är hon galen i solkatten på väggarna som blir av kameran. Haha.

 

Har precis ätit tacos, gottgott. Och om lite mindre än två timmar börjar jag jobba. Igen. Blir helt förvirrad när tre dagar sett likadana ut nu. Haha. Vaknar vid 10, gör inget speciellt, lagar mat, gör inget speciellt och går sedan till jobbet. Har inte ork till att göra något annat än att dega på hemma. Eller idag tog jag faktiskt en promenad till DollarStore ju! Kom hem med lite fint, kan visa någon dag...

 

Yeah. Och förresten, om en vecka fyller jag år!! :D


Kommentarer
Postat av: emma

Gillar du mode, skönhet, inspirerande bilder, outfits och härliga modekollage? Då är min nya blogg kanske någonting för dig! :-)



Ledsen för "reklamen", men jag hoppas den gör dig mer gott än vad den gör skada - du kanske hittar en ny favoritblogg? :-D

2010-02-20 @ 23:44:50
URL: http://emmasgalleria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0