Svartvitt är fint.


Foto: Jens.

Jag saknar den här lilla virvelvinden. Har hört att han har blivit jättefin på sista tiden hos Gabbi. Ska höra med Anna om vi kan åka och hälsa på honom någon dag framöver ^^




En fråga... Varför ser man halvt efterbliven ut när man rider? Finns få ridbilder jag ser "normal" ut på.. Haha.

Dado och jag åkte till Coop efter att ha limmat ihop våran hallbänk som har givit upp hoppet om livet. Det är lite svårt att förklara, men den har liksom släppt i plupparna som man stoppar in i hålen. Ah, precis. Haha. Jaja, på Coop köpte vi, eller jag, godis! Me love. Och så yoghurt med sommarbär som var fantastic. Det blev glass också, men den tror jag vi sparar till ett annat tillfälle ^^ Nu väntar en skön kväll i soffan med eventuellt en film.

Imorgon ska jag ner på stan en sväng, tänkte försöka hitta lite inspiration till vad jag kan ha på mig när jag ska till Fia imorgon kväll. Och när jag ändå är på stan ska jag gå till frissan och boka om tiden. Och fråga om mina reaktioner, eller skabbet som Ejkej skrev. Haha.

Näe, nu ska jag njuta av min godispåse. Tjing!

Kommentarer
Postat av: pinch

Första bilden, sjukt fin! :)

2010-02-15 @ 14:35:37
URL: http://pinch.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0