Tisdag.

'Cause I'd get a thousand hugs
From ten thousand lightning bugs
As they tried to teach me how to dance

A foxtrot above my head
A sock hop beneath my bed
A disco ball is just hanging by a thread




Idag har jag köpt 10 par strumpor. Jag vet inte om det beror på att jag inte orkar tvätta eller för att jag faktiskt vill ha nya strumpor. Tror faktiskt att det är en korsning. 5 par svarta och 5 par i lite olika färger är det i alla fall. Kan slänga lite slitna och missfärgade strumpor, alltid kul att fylla på med något nytt. Men det bästa av allt med den här dagen var att jag gick till frisören och bokade en klipp/färgtid och hade tur att få en redan imorgon! Vi ska göra det ljusare genom att slinga det och sedan får vi se vad vi gör. Jag ville ju ha en ljusbrun färg, men jag kanske ångrar mig och bara vill ha det slingat? Fröken Svårt Att Bestämma Sig... Lugg är jag i alla fall 99% säker på. Äh, det visar sig imorgon ;)

Är för övrigt sugen på apelsinjuice. Har ingen. Möp. Nu ska jag läsa! Jag älskar sista boken. Och den är lång. Och det bästa börjar i mitten av boken och då tar den inte slut för då har man ju halva kvar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0