ASAGWHAGSAAHGGAHH!

Ni vet när jag skrev att min laddare till datorn gav upp? Den började ju funka igen med sedan dess har det hänt flera gånger att den har lagt av helt plötsligt. Brukar räcka med att jag kopplar ur den en stund och sedan köra på igen. Men under tiden jag stod och sminkade mig vägrade den fungera. Nu har den varit urdragen (och datorn pitch black) en lång stund och det som händer när jag sätter i laddaren igen den är att den börjar lysa men sedan slockna... Det är så jävla frustrerande så ni förstår inte! Och samtidigt är det helt stört vad beroende jag är av datorn.

...

....

....
..
...

Jag är jävligt pissed. Och det känns liksom som att det här kommer att sluta med att jag antingen måste köpa en ny laddare (om jag hittar någon, Dado och jag satt och kollade på Internet men det finns inga orginal längre verkar det som) eller en ny dator. Och det är inget som jag har råd med. Datorn är inte ens två år gammal. Ja, det är ju inte datorn det är fel på för den har aldrig krånglat! Men laddaren då, inte ens två år gammal och verkar ha gett upp hoppet om allt jävla liv. Fuck you.

Hmmmmmmmmmmmmmmm... Kanske borde gå och laga mat, lax och potatis, så kanske det ordnar sig. Inget funkar väl på tom mage... Tss. Bilderna på sminket får komma upp lite senare, funkar inte min dator så lånar jag väl Dados igen.

Pip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0