Blått, blått.



Less på min blå Avatar? ;) Ni får säkert se fler bilder, men det räcker med blått för idag va?

Dado ville fota mig. Så jag flätade mitt löshår och satte i det för lite effekt. Sedan gjorde han min kropp blå och förstorade ögon i Photoshop. Jag tycker att jag är yberhäftig, haha. Men nu är jag mitt vanliga jag, kan säga att det var ett helvete att tvätta bort! Shit alltså. Använde jättemycket Yes diskmedel, det där teatersminket satt som berg...

Var nere och köpte godis på Coop tidigare, hade tänkt ha det till någon film vi ska se men godiset är slut snart... Hm, fattar inte hur det gick till. Film blir det nog ändå, frågan är vilken. Det visar sig! Efter Avatar igår kommer nog inte många filmer mäta sig med den men jaja ;)

Om det fortsätter att vara stjärnklart under veckan ska jag ut på norrskensjakt på kvällarna. Tror inte att jag såg något norrsken under 2009 :( Tror faktiskt att senast var den 28 februari 2008, kvällen då jag träffade Dado och vi var rockin' on the dancefloor acting naughty.. ;) Då hade jag ridit lektion på Malle och skrittade av honom en sväng på vägen. Så såg jag det bekanta blågröna skimmret på himlen och trots att jag var stressad (jag skulle först hem till Fia som fyllde år och sedan hem och fixa mig för fest) gick jag till ett mörkare ställe för att kunna se bättre. Det är så... Fascinerande! Minns när Erika och jag gick på baksidan hos mamma och pappa och fick nästan kramp i nacken av att stå och stirra uppåt.

Vad händer annars då? Jag känner mig pigg. Tror att jag är sockerhög av godiset, jisses. Kommer nog inte somna inom de närmaste timmarna i alla fall ;) Hmm, jag känner mig pratglad. Tror jag ska ladda ner MSN, har inte haft det på månader nu :p Ja, det ska jag ta och göra.

Då blir väl du glad, Elin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0