Hmm...

Har nyss ätit frukost och tänkte klä på mig för att åka. Men när jag kollar ut så ser jag... Mer storm. Mer snö. Och många oplogade vägar... Dado och jag fastnade två gånger igår och jag tror inte att jag kan putta på och köra bil samtidigt om jag skulle fastna. Nej, jag tror faktiskt att jag ändrar mina planer. Jag går och lägger mig igen (om jag kan sova, känner mig förvånadsvärt pigg!) och åker till stallet efter jobbet istället. Jag skulle i vilket fall behöva åka dit då för att ta in pållen. Då borde alla vägar vara plogade och Dado kan nog följa med som backup om det skulle jävlas.

Ja, men... Godnatt igen då ;)

Elin! Jag har köpt den där vaniljyoghurten och åt upp typ halv nyss. Den är som en drog! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0