Nejnejnejnejnejnej!

Jag har haft min navelpiercing i över två år och jag har aldrig haft några problem med den för än i höstas(!) då den blev lite infekterad och gjorde smått ont. Men det gick över och glad var jag. Men igår började den göra ont, jäkligt ont faktiskt. Räcker med att en tröja rör sig över piercingen så gör det ont :( Det känns inte bra den här gången alltså, är livrädd för att få en jäkla infektion som gör att jag får en fuläckeljävla navel, haha. Nej men.. Imorgon ska jag ringa en sköterska som får ta och kolla på det. Håll tummarna för att det kommer bli bra, för jag dör om jag måste ta bort den :'( Känner mig så naked utan den... Buhu.

Maten hos mamma och pappa var god i alla fall, skinksås och pasta. Kollade på det där programet på SVT med alla idrottare, vad tusan heter det!? Mästarnas Mästare? Något sånt. Blev jäkligt motiverat att börja träna om man säger så... Och ännu mer motiverad när jag ser den här bilden från i somras;



Jag var så jäkla fit, haha. Nej men seriöst, då mådde jag bra alltså. Och det var inte svårare än en morgonpromenad på 20 minuter och situps + 3kiloshantlar varje dag. Tog sammanlagt en halvtimme. Fan åh, kom igen nu!

Såg inget norrsken ikväll heller. Men jag har inte tappat hoppet, no no!

Elin har fått mig att lyssna på The Baseballs. Dom är riktigt nice alltså, gammelmusik av ny musik, lyssna:

The Baseballs - Umbrella


The Baseballs - Don't Cha


Nu blir det SITUPS, HANLTAR och sen en film! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Wihi! Sa ju att det var bra shit!!! (speedad som fan, druckit red bull, farliiiiiigt!!)

2010-01-12 @ 22:31:32
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Ejkej

En gång hade jag lyckats få in ett hårstrå i hålet, typ en ögonfrans eller nåt. Blev jätteinfekterat på nolltid. Men blev bra när jag upptäckte och fick bort fransen.

2010-01-13 @ 15:57:16
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0