Random by Oliv.

Ibland ploppar alldeles för knäppa idéer upp i min lilla hjärna. Som idag. Med vetskapen om att det inte är helt omöjligt så tänker jag ännu mer. Men den vettiga jag säger att det inte är en bra idé men samtidigt säger samma vettiga jag att det vore häftigt. Hoho, jag är inte rikigt normal jag ^^

Var så sugen på godis igår men skaffade mig aldrig något. Men idag så! Efter stan åkte vi förbi Coop för att handla kattmat med mera och att gå förbi lösgodiset utan att plocka på sig (alldeles för mycket) var omöjligt. Så nu har jag ätit upp nästan hela påsen och håller på att spy. The dark side av sockersug. Man äter tills man storknar och säger att man aldrig mer ska äta godis. Jag ska aldrig mer äta godis. Eftersom vi alla vet att det inte är sant så kan ni förvänta er ett inlägg redan imorgon om att jag är sugen på något sött. Haha!

Förresten så blev jag sugen på att göra ett till hål i örat. Jag har ju två vanliga hål men skulle vilja ha ett hål bredvid på ett öra. Tycker att det är så fint ^^ Ska kolla vad det kostar och sedan får jag fundera lite. Inser att jag kommer att vara nervös om jag ska göra det, varför vet jag egentligen inte. Jag har ju redan tagit två hål i öronen och då var jag inte ens 10 år. Och att jag dessutom har tagit hål i naveln (som är mycket äckligare med tanke på att man kör in en nål istället för att använda pistol) borde göra det hela till a piece of cake.

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på. Tror att jag ska testa lite smink och det lär ju komma upp bilder på det. Det är roligt och jag inser också att det ger mig något, det är mycket lättare och går smidigare! Sedan är jag sugen på att fota hästar i sommargräs. Hästar kan jag väl fota men sommargräset får jag i så fall Photoshopa in eller något. Näee, nu är jag faktiskt lite less på att leva i den här vita världen. Och när snön väl ska smälta hoppas jag att den gör det och försvinner på en gång. Inte som tidigare år då det smälte, frös på och snöade, smälte, frös på och snöade, smälte, frös på och snöade, smälta frös på och snöade... Ja, ni fattar. Det blir halt, slaskigt och helt jävligt. Kommer ihåg att jag var blöt om fötterna hela skoldagarna bara för att jag inte hade några vettiga skor att ha på mig.

Öhum... Jo, förresten. Beyoncés låt Video Phone ft. Lady Gaga är inte jättebra. Men när man samtidigt ser på videon tycker jag att den blir en massa gånger bättre. För Beyoncé är så förbannat snygg i den videon (Lady Gaga också!) att jag skulle vilja byta kropp med henne. Jag vill oftast behålla mig själv eftersom jag tycker om mig själv, men är det någon jag skulle ville byta med så är det henne. Grr.

Beyoncé ft. Lady Gaga - Video Phone


Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0