Random.

Skulle ha jobbat till 18 men bytte med Ida så det blev 10-20 istället :) Alla timmar är mucho välkomna, försöker norpa åt mig så mycket jag kan genom att få andra att inse hur skööönt det är att komma hem lite tidigare ;) Haha. Det har varit en väldigt lugn dag men jag hann ändå inte bli uttråkad. Kände inte ens av att jag hade min rast 12:30-13:15 och jobbade nästan 7 timmar i streck efter det. Kallt har det dock varit! McDonald's, som annars är den varmaste och klibbigaste platsen på jorden, var idag så kall att jag hade kofta på mig hela dagen men ändå frusit. BRR!! Och fatta vad kallt det var att stå och ta bilar i driven! Måste ha sett hyfsat plågad ut då nästan alla frågade om jag frös i luckan, hehe jo...

Och nu ska jag bara beklaga mig lite här då... Ringde till JC i Birsta på min rast och en jättetrevlig tjej svarade. Byxorna hade kommit in igår och hon sa att minst ett par 31:or hade kommit men guess what!? De var SLUT! Jag tänkte ringa igår men jag glömde bort det. AHWHAAHAHHSSGAH! Men hon tog mitt namn och telefonnummer och sa att de skulle ringa när de kom in igen :) Hoppas att de kommer ihåg det. Jag borde ha frågat när ungefär de borde komma igen, så jag slipper fundera på om de har glömt bort mig :P Nåja.. Vi får se! Verkar som att 31 är en populär storlek, för det fanns gott om 29, 30 och 32... Jag kom i 30 utan problem, men jag såg jag lite ut som kassler, inte så sexy. Vi håller tummarna för att jag får mina älskade byxor snart, okey!?

Imorgon ska jag jobba 10:30-19 och sedan tror jag faktiskt att jag ska gå ut med Sandra och Sofia! Har inte hört så mycket än, men jag hoppas att det blir så! Vore skitkul :)


Haha, jag tror att min min beror på smaken av champagne... Uh, me not like.

 

Well, well. Ska duscha av mig lite snabbt och sedan blir det nog bedtime! Ska öbverdosera med nässpray också, man blir inte direkt friskare (har varit lite snuvig sedan nyår) av att stå i drag hela dagarna på jobbet. Have a nice night, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0