Skrubbsår.

Jobbade 10:30-15:30 idag, ett kort och bekvämt pass. Det var rätt mycket folk under lunchen men då gick tiden väldigt snabbt ^^ När jag gick till jobbet halkade jag och det var varken bekvämt eller snyggt. Dessutom gick det hål på mina sturmpbyxor (arggh) och så skrapade jag upp knät >.<

Påtal om strumpbyxor och sår... Kommer ihåg när jag ramlade på en basketträning och brände upp ett sånt där äcklig sår på golvet. Dagen efter hade jag strumpbyxor i skolan och när jag skulle gå på toa satt strumpbyxorna fast i såret! Om jag drog gjorde det så jävla ont men vad skulle jag göra då? 1-2-3 - bita ihop och ryck... Ouff, det sved så att tårarna började rinna, haha. Satte ett plåster på såret för att inte behöva plågas mer :P

Nåja. Ikväll händer nog inget speciellt. Senare ska vi väl hitta något roligt till middag, måste rota lite i frysen. Sen blir det nog en film. Imorgon jobbar jag 11-20:30 eller något liknande. Kul ^^ Hoho.

See ya.


Kommentarer
Postat av: Ejkej

Mmm, och det är supersvårt att få tag i ett bra löst puder nu för tiden också. :(

2010-01-19 @ 20:12:26
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0