Snyft.


Sitter och äter morotskaka och dricker mjölk ♥ Lyssnar på musik och försöker komma i balans igen efter kvällens hemska stängning. Jag stängde kök och det är inget jag har gjort eller gör ofta. Hade inget under kontroll och hela kvällen kändes så orytmisk. Ville bara göra som Dessi och lägga mig på köksgolvet... Tur att jag stängde med Skiftledarpraktikanten och mitt Pajbarn (hahahah) och inte T. Uhh, hemska tanke. Men minst lika hemskt är att jag har bränt mig något förbannat ikväll :( På vänstertummen har jag en liten blåsa. Och på högerhandens pekfingerknoge har jag en större blåsa. Och en jätteful blåsa mitt på högerhanden. Åh, det gör så ont och det är så fult! :( Mina händer ser ut som en krigares, för de gamla brännmärkena finns dety ju fortfarande spår av...

Och en sjuk sak var när jag skulle skrapa vatten från golvet... Såg något silvrigt som låg på golvet och vad är det inte? Jo, min NAVELPIERCING!??! Drar upp tröjan och bekräftar det. FAN ÅH! Det är alltså bara staven och smycket, men inte den lilla skruven. Letade lite men insåg att det är hopplöst, tur att jag har fler... Eftersom jag tagit ur den många gånger de senaste dagarna för att göra rent den så kanske gängorna inte hoppat i rätt den här gången och därför lossnat... Fuck. Helt stört störigt.

Vi kom äntligen iväg i alla fall och nu är jag hemma. Skönt. Kanske inte borde ha tryckt i mig sådär mycket morotskaka, lär ju ha ont i magen hela natten nu :P Men i så fall var det värt det, så god!

Imorgon väntar en till hemsk stängning i köket... Kommer väl ha en blåsa i pannan efter det, vem vet. Nu ska jag lyssna på mer musik och Interneta runt lite innan jag hoppar i sängen....

Godnatt önskar en hemskt less tjej med fula brännblåsor på händerna.


='(


Kommentarer
Postat av: Mary!

Jag tycker du är fin även med blåsor <3

/ pajbarnet ; )

2010-01-17 @ 01:52:43
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0