Sovdags.

Har precis sett filmen Boot Camp. Basserad på verkligheten och en väldigt hemsk sådan. Men jag tyckte att filmen var väldigt seg, liksom det hände inte direkt något spännande. Men det faktum att det faktiskt förekommit på riktigt gör den absolut värd att se.

Nu börjar sockret gå ur mig och ögonen blir tyngre och tyngre. Tror att sängen blir nästa hållplats... Imorgon tänkte jag gå ner på stan och kolla läget. Ska kika på en saltvattenspray till håret, både Dado och jag vill ha en sån ;) Dado har fått en jäkla kalufs, vi kan kalla det ett projekt. Han ska spara ännu längre och se hur det blir ^^ Tycker att han är skitsöt i långt hår.

Näe, nu ska vi sova! Jag vill gosa in mig i täcket och bara känna hur sömnen kommer...

En sak förresten... Under ögonbrynet har jag en liten plupp som gör SVINONT, typ som att jag har en finne fast den syns inte. Kan dom växa inåt? Behöver bara nudda där så gör det sjukt ont. Knepigt. Kanske inte var så skonsamt för hyn att måla sig själv blå och sedan skrubba bort allt med Yes... Fast mina kinder mjukare än vanligt så jag vet inte.. Hm :P

Jaja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0