Storm.

Det är smått snökaos ute. Eller, det är ganska mycket snökaos ute. Ska snart ta mig till stallet men frågan är ju om jag kommer dit eftersom vi nästan körde fast på väg till Coop tidigare :P Jag skulle behöva ha en fyrhjulsdriven jättejeep eller något. Då skulle jag känna mig trygg. Hoho.

Det blev som väntat ingen Birstatur idag, som Sandra sa "har ingen lust att dö för lite shopping" och jag håller med :P Men som det ser ut så kan vi nog inte åka någon dag den här veckan eftersom alla jobbar så olika :( Funderar på att åka själv på fredag faktiskt, under dagen. Jag är så sugen på att gå på IKEA av någon anledning :P Men jag får se!

Ska pälsa på mig en hel del kläder när jag drar till stallet i alla fall... Så får vi hoppas att jag kommer dit och hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0