Summer Pastelle och sammanbrott.






Blixten tog bort mycket av färgerna >.< Den lilla kameran som jag i stort sett alltid använder till sminkfoto dog så då fick jag använda klumpen. Svårt att sikta när man inte ser (displayen i spegeln alltså) och så måste jag ha blixt annars blir det suddiludd av det hela eftersom det är tung och svår att hålla still. Älskar i alla fall färgerna, känns så somrigt ^^

Annars så har jag haft ett sammanbrott här hemma. För det första har Internet inte funkat normalt på hela eftermiddagen, man kopplas in och ut och hit och dit. Nu sitter jag på någon annans trådlösa... Sen helt plötsligt när jag flyttade min dator + laddare till ett annat ställe så slutade laddaren att funka!?!?!? Och mitt batteri har numera en hållbarhetstid på max 10 minuter så den dog ju. Jag provade koppla in och ut men laddaren verkade död. Jag blev gråtfärdig och Dado och jag letade efter min garanti och kvitto, var beredd att åka till MediaMarkt imorgon... Men vi hittade inget och jag... Blev arg och ledsen, liksom jag har inte råd med dyra dataprylar just nu. Tänk om jag måste köpa en ny dator!?

MEN. Så gjorde jag lite hjärt och lungräddning på den (jag klämde och blåse på laddaren) och så började den att funka!? :O :D Men en stund senare dog den igen... Försökte med hjärt och lungräddning igen, men det gick inte. Väntade en stund och testade igen och då gick det! Nu har den funkat sedan dess *ta i trä* och jag ska aldig flytta datorn hädanefter...

Under mitt sammanbrott diskade jag, plockade undan och tog ner julpyntet... När jag är upprörd så måste jag hålla på med något och oftast blir det disk eller städ. Dado tycker att jag ska bli upprörd oftare, haha ;) Men näe, nu är jag en glad Oliv;



Här ska ni få en bra låt också:

Lady Gaga - Alejandro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0