Talking about caves.

Har precis sett filmen The Cave. Useless shit, ska ni se på en grottfilm så ska ni se på The Descent! Den får mig att gråta av rädsla. Och det som är great är att The Descent 2 nyligen kom också. Den ska jag se till att se, hoppas att jag inte skiter på mig.

Filmerna kom samma år (2005) så det går ju inte att säga om någon har gjort en rip off på varandra. Men The Cave känns som en B-version av The Descent. Och så var den så... Macho... "Jag har stora muskler och jag är så cool *puckla på en annan*". Var beredd att dra upp fötterna och bli asrädd, men näe... Annat var det med The Decent, såg den första gången med min kusin och Erika. Var tvungen att se den ute på altan dagen efter i dagsljus för att lugna ner mig lite... Och såhär såg jag ut (haha, jag bjuder på dom. Det var drygt 3 år sedan ungefär :P):




Sexy bitch!

Nu ska Oliven gå och lägga sig. Imorgon är sista lediga dagen innan jag jobbar två hela dagar i sträck ;) Har varit ledig i en vecka nu och det är skönt men samtidigt tråkigt. Det betyder att jag tycker om mitt jobb, fast mest tycker jag nog om dom jag jobbar med :p Aja, är det lika fint väder imorgon ska jag fota frostträden! Och så ska jag nog baka något också, har bläddrat lite i A Piece Of Cake men inte riktigt bestämt mig.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0