Tik tok.

Vi såg filmen Step Up efter lite tjat från min sida... Vi har sett den förut, men jag gillar den och min vilja gick igenom ;) Fast Step Up II är nog snäppet bättre, den vill jag också se igen! Och nu då... På grund av mitt stora sockerintag, vi kan kalla det överdos, är jag pigg som aldrig förr och skuttar runt och dansar här hemma nu. Detta är inte speciellt bra, jag borde sova och vara fit for fight imorgon då det väntas ett långt härligt pass. Och innan det ska jag gå en promenad, är så stolt över mig själv! Har gått varenda morgon i över en vecka nu och det är så jävla skönt! Och dessutom har jag gjort situps och hantelövningar varje dag också! På tal om det så har jag inte gjort det idag, ska göra det sen ^^ Funderar på att hänga med mamma på ett spinningpass en gång i veckan också, jag har äntligen hittat tillbaka till Olivia som gillar att svettas! Och det är nog ingen som förstår hur det känns för mig.

Don't stop make it pop! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0