Torsdag.

Det är en härlig dis ute och alla träd är frostiga ^^ I morse när jag gick en promenad så var det jättefint ljus och jag önskade att jag kunde säga "Accio kamera" (Harry Potter of course) och fånga det fina. Men det får bli en bild i minnet istället.

Nu kokar jag lite spagetti som jag ska äta till köttfärssåsen som blev över från igår. Och sen ska Dado och jag åka och handla! Har varit utan mjölk i några dagar nu och det känns inte rätt :P Sen måste vi boka en tvättid också, insåg när jag skulle ta på mig trosor att det inte fanns så stort utbud. Ni vet när man måste välja dom mest obekväma som man aldrig slänger av någon anledning..

Är lite sugen på att baka, kanske ska bläddre lite i A Piece Of Cake senare! Stannar dock inte på sidan 50, för det receptet kan jag utantill... Kladdkakan, haha ;)

Well well, nu - äta, sen - handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0