If I could dream at all, it would be about you. And I'm not ashamed of It.

Idag har varit en riktig pissdag. Har inte känt mig ett dugg glad eller motiverad. Var nästan plågsamt att sätta på sig ett leende i kassan just för att det kändes så falskt. Och tanken på att behöva åka till stallet kändes sjukt jobbigt. Kallt. Brr. Men det var faktiskt riktigt roligt att rida, även fast träningsvärken var hemsk i benen sedan igår. Hästar får en alltid på bättre humör!

Imorgon ska jag jobba hela dagen. 12-20:30. Förhoppningsvis är jag på bättre humör då också. På väg till jobbet ska jag komma ihåg att hämta ut tågbiljetterna också. Shit, jag åker imorgon om man kollar på klockan!

Hmm... Det här inlägget lär ju knappast mamma bli glad över, hon klagar över att jag alltid skriver att jag är trött eller seg. Som att min blogg vore en deppblogg, men hallå så illa är det väl inte? Jag har kanske inte mycket vettigt att skriva men så deppigt kan det ju inte vara.

Nu ska jag gå och läsa. Nästa gång ska jag läsa dom på engelska.


Kommentarer
Postat av: Elin

PUSS!!!

2010-01-31 @ 00:21:11
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0