Vuxenpoäng!

Jag har precis lagt upp ett par gardiner för första gången! Strök dom också men tror att det behöver göras igen... Orkar dock inte det nu :P Coolast tycker jag var att jag minns hur man trådar (eller vad man nu kallar det) symaskinen efter att inte ha haft syslöjd på typ 5 år. Yeah.

Min laddare funkar fortfarande inte - surprise - men pappa kände någon som kan kolla på den och förhoppningsvis fixa den :) Nu sitter jag på den stationära datorn jag och Dado har inkopplad i TVn. Skriver på ett sånt där mini tangentbort och det är lite bökigt men jag vänjer mig nog ;) Vi fick en god köttfärspaj hos mamma och pappa och så en semla i efterrätt! Jättegott :) Pappa körde oss en sväng i sin nya jobbarbil - en Mitsubishi Outlander - som känns väldigt ball, hur mycket bas som helst! Plus en massa coola finesser...

Imorgon tänkte jag, Fia och Sandra åka till Birsta men vädret ska bli så dåligt att vi kanske skjuter upp det. Eventuellt fredag om Fia kan! Jag hoppas på det för det vore roligt att åka :)

Näe nu orkar jag inte skriva mer på det här tangentbordet, men om jag inte uppdaterar så mycket beror det på brist på dator... Eller batteri kanske man ska säga. Datorn är det inget fel på alls!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0