Wiie.

Har hållt på och städat under hela förmiddagen. Torkade ur skåpen i badrummet och det behövdes! Hår och kladd från lotions och grejer, inte mysigt. Men nu är det fint och fräscht överallt, även jag själv. Klev nyss ur duschen ^^ Känner mig alltid så äcklig när jag har städat, som att all skit fastnar på mig.



Ska snart gå ner och handla de ingredienser som fattas för att göra en morotskaka! Har äntligen bestämt mig för vad som ska bakas, efter tre genomgångar av boken ;P Och sen ska jag börja göra tacopajen som blir kvällens middag, har gått och dregglat över den i två dagar nu... Haha.

Förresten, min piercing mår bra nu! I två dagar gick jag med plåster för att det inte skulle komma in någon skit som gjorde det värre. Tvättade noga två gånger om dagen också. Och i förrgår köpte jag Lactacyd som jag tvättat med flera gånger. Smörjer in med en Aloe Vera gel också och idag har jag inte ont och det ser fint ut! SKÖNT!

Toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0