Wood elf.

Med stor sorg vill jag bara meddela att min laddare fortfarande inte fungerar. När man stoppar kontakten i väggen börjar laddaren lysa men för att sedan sakta slockna helt. J a g b l i r g a l e n. Tänker tankar som... Varför flyttade jag datorn när jag skulle sminka mig? Men samtidigt måste jag ju kunna flytta datorn någon gång, det är ju för tusan en bärbar dator!

Dado har somnat i soffan (så söt) så jag tänkte passa på att titta på Twilight! Fast det kommer att bli svårt att göra det nu när jag är mitt uppe i första boken. Varför kunde dom inte ha tagit med mer kärlek i filmerna? Hela sagan om Bella och Edward är ju deras kärlek, men jag tycker inte filmerna visar deras kärlek på ett rättvist sätt. Åh, böckerna är verkligen bättre andra gången. Säkert ännu bättre tredje gången... Fjärde.. Femte. Suck.

Middagen var god, jag gillar lax! Hade varit gott med lite sallad också, men jag orkade verkligen inte göra det så jag får väl skylla mig själv helt enkelt.

Är nöjd med sminkningen i alla fall! Gillar färgerna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0