Yeah.

Dado och jag lyckades ta oss till stallet med endast två fastkörningar! Den första på våran parkering som var oplogad men med lite superkrafter från mig så puttade och grävde jag bilen framåt. Och sedan på ridskolans parkering som inte var plogad och då fick Dado hjälp av en snäll kvinna att putta medans jag gasade iväg bilen. Bilen kränger åt lite olika håll i de djupa snöspåren också, men livet är ju ett äventyr ibland!

Imorgon ska jag jobba 11:30-18:00. Tänkte åka till stallet och rida Upan innan jag börjar så att jag kan vara ridhuset. Och på fredag rider jag eventuellt ut en sväng, lördag får jag se helt enkelt. Kanske gör tvärtom också ;D

Wellwell, godnatt era små nissar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0