Horror.

Skulle vilja skriva något roligt men det finns inte mycket att säga :p Har jobbat, jobbat och jobbat och där emellan har jag liksom inte engagerat mig något. Eftersom jag jobbade lördag, söndag och idag så känns det som fredag eftersom jag är ledig imorgon. Köpte godis och ostkrokar för att fira min "fredag"! Dado och jag åt god mat och såg på The Decent II! Vi såg även ettan för att färska upp Dados minne (jag har sett den tre gånger tidigare..). Hade verkligen sett fram emot den andra filmen men den var inte alls vad jag hade förväntat mig... Den var inte dålig, men det var inget speciellt. Men ska ni se filmer som hjärtat stannar av så ska ni se The Decent! Eller Instängd som den heter på svenska.

 

Nyss i köket:

Olivia: Ska vi gå på stan imorgon?
Dado: Jobbar du inte?
Olivia: Nej.
En stunds tystnad.
Dado: Jobbar du imorgon?
Olivia: Men, nej!
Några sekunder går.
Dado: Vad sa du, jobbar du imorgon?
Olivia: ASSGHHAgg... Har du minnesförlust eller!? NEEJ!

 

Hej och hå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0